Treci la conținutul principal

Ce transportatori oferiți?

Puteți alege transportatorul Packeta – punct de distribuție sau livrare la domiciliu.
Pentru a oferi cele mai bune prețuri și cele mai bune servicii în modul cel mai eficient din punct de vedere al costurilor, în prezent este disponibilă doar plata securizată prin card de credit.

Pot adăuga un produs la comanda mea dacă am plasat deja o comandă?

În cazul în care comanda nu este plătită, puteți adăuga un produs la aceasta. În caz contrar, din păcate, nu se mai poate interveni asupra comenzii, deoarece se creează automat o factură.

Cât timp durează să primesc comanda mea?

În mod normal, transportatorii au la dispoziție 4-5 zile lucrătoare pentru a livra coletul de la data expedierii noastre. Comenzile sunt livrate doar în România.

Reducerea pentru prima mea achiziție nu a sosit. Cum să procedez?

În primul rând, vă recomandăm să verificați dosarul Spam din căsuța de e-mail. Este posibil să constatați că reducerea a căzut acolo. Dacă nici acolo nu se află, nu ezitați să ne contactați pe suportul FB, prin e-mail sau prin telefon. În cazul în care comanda nu este deja plătită, vom fi bucuroși să deducem reducerea în comanda dvs.

Acceptați carduri benefit plus?

Din păcate, nu acceptăm carduri benefit plus.

Mi-au sosit bunurile stricate. Cum să procedez?

Dacă ați despachetat comanda și constatați că vreunul dintre produse este deteriorat, vă rugăm să faceți fotografii ale produselor aflate încă în cutie și să ne trimiteți fotografiile direct la info@whey-protein.ro . Alternativ, puteți completa formularul de reclamație, care poate fi găsit aicihttps://www.brainmarket.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/ . Colegul nostru vă va suna pentru a aranja returnarea.

Comanda este vizibil deteriorată în momentul în care este predată de la transportator. Cum ar trebui să procedez?

Dacă observați la primirea coletului că acesta este deteriorat, pur și simplu nu îl acceptați. Comanda ne va fi predată înapoi de către transportator, iar noi o putem revendica. Desigur, vă vom trimite imediat o nouă comandă.

Nu am primit comanda dupa 6 zile. Cum procedez?

Dacă nu ați primit comanda, vă rugăm să ne contactați pe email (info@whey-protein.ro) și vom comunica cu furnizorul nostru în cel mai scurt timp pentru a afla unde se află coletul. Este posibil ca pachetul să fi fost deteriorat sau pierdut în timpul transportului.

Comanda pe care am primit-o conține un produs diferit de cel pe care l-am comandat.

În cazul în care comanda primită conține un alt tip de produs decât cel specificat în comandă, nu ezitați să ne contactați. Vom afla ce s-a întâmplat în timpul împachetării și, dacă vom găsi o eroare, ne vom asigura că produsul corect este expediat cât mai curând posibil.